tctc
暱稱: ' 小 MEI`♥♥♥
性別: 女
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

訪客留言

最近三個月尚無任何留言

-喜歡 -

  喜歡發呆.不喜歡說話。
  喜歡清靜.不喜歡熱鬧。
  喜歡幻想.不喜歡行動。
  喜歡簡單.不喜歡復雜。

2006 年 1 月 3 日  星期二  



03`01`06`

 

 

今DAY 系 3 JANUARY 2006  SUNDAY"

 

唉.. 今日系番學既大日子AR.. =3= !!
尋晚.. 頭好痛呀''回顧2005 年..
心諗.. 到底有乜野好回顧呢 ? 但.. 自己之後又系
甘諗番2005 發生既野WO.. .. 諗番起上年既平安
夜.. 聖誕.. 倒數.. 到踏入2005 年喇.. "
再諗下同康康去玩.. 去打邊爐.. 行街
DAY.. LAST DAY.. SUMMER... 真系又有幾多
回憶既.. 最少畀我確定到1 個事實..XD:
回憶總算美麗,,快樂時曾後悔嗎??
ANYWAY.. 家陣既我.. 比較想向前望MORE*
.. 回頭是場空.. 〞哈哈* CHRISTMAS HOLIDAY
完喇.. 我期望可以.. 收番個心.. 應該真系需要
複習1 下CE 既野LO !!! 當然,, 我系吾會放棄我
隻明3 既*    不過既然06 年LO,, 我真系希望
自己會有大既轉變... 總系對自己既表現很不滿 !!

點解.. 我隻小水滴今日冇大過既.. 好失望BO !!!

今日系第1 day 番學.. but 由於尋晚好hunt.. 結果通頂..
今日番到去支力到pk..* 溫下書=3= 呆呆地XD
之後8:30分開始考試!! 都ok ge..
但都做唔曬-3- 算ar !!! 交卷=3= then
再考.. 作文,, 作左80隻字〞 ^[]^
之後放學 .. 支力 到我.....返屋k

 

發表時間:2006-01-03 04:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]