系今日喇*v*
1早起身個天好陰`
之後1路好陰;不過落左小小雨姐
同bigblue篇去`
差唔多9點先搭車去`
不過10點幾都去到 :]
去到OP`
見到好多人;`
點知入到去都0k-,-`
唔記得拎地圖~[]~
入到去好迷惘-___-`
搵左好耐先搵到d機動遊戲`
先玩過山車;勁少人排`
都幾正 ;]
唉也!總之我就系佢倒轉果陣開眼啦`
真系想玩多次-v-
之後海盜船`
都幾好既;不過山車好d我覺得;`
行左去海洋館`
雖然次次都系果d魚;不過都睇到好入神-v-`
出到黎玩跳樓機 :D
好正xd 佢沖落黎果下嚇左嚇-,-'
不過靜系果下high`
bigblue唔玩真可惜 :[
之後唔記得做咩lu`
好似系果個唔知咩魔天論`
冇乜野-__-'
我都聽唔到人嗌`
仲有個唔知咩飛鷹`無聊-[]-'
食野;40蚊-[]-!
3個人夾錢錢-,-v
好味~v~
夏水令*v*
好爽! 換完褲果d就排隊;`
好煩啊d大陸人+大陸細路=___=`
踢乜q水啊;同您玩啊兒家!?`
睇到果d外園人跳彈床`
堅系靚仔*v* 又型`真系點算好xd
玩水槍`雖然睇落ka kai地-v- 不過人地經過可以射人 ;P
之後排隊玩果個唔知咩野`-v-
等果陣d工作人員會用野射d水落您度-v-
好狗啊xd 扯人地條邊xd
仲射d水落人地背姐;打冷震xd
玩果個唔知咩豆袋;都0k無聊xd
之後過去後面玩水果d`
好玩xdd 濕鬼晒`
同唔識果d人玩籃球果個;痴線架個肥仔xd
真系當自己大力士咩xd
之後去更衣室玩衫`
哇小;勁凍`
出黎又有果個彈床`睇完出番去`
上到去見到滑浪飛船*v*
正啊沖落黎 :D
d水好好聽-v-`
玩完上去玩越礦飛車`
好好好好好玩^[]^
沖落黎超high`好有離心力`
成個pat好似離座咁`
玩左3次xd 堅系好玩 x)
影相果d好狗`要系沖完落黎果下即影`
跟住玩多次滑浪飛船`今次多水d ;]
跟住上番去搭纜車`
落去見到有輕氣球~好想玩! 下次:]
經過個功夫熊貓果個`
條友問我地過左關末xd 我地話末就入左去`
入到去有d恐怖..我仲有第1個`
見到有格唔知咩`我搵緊相機影果陣個門口無啦啦有條友拎住支竹系度同我地講野-[]-
嚇q死`跟住又唔俾我地去下1關`
過左1陣就去左`
好多男仔-[]-`仲系度空我地xd
玩遊戲`夾包`夾到個獎字就有禮物`
我夾到;佢叫我拎住個獎望住鏡頭大嗌我拎到獎喇!
我彩佢都傻xd 最後佢比個個獎品我就走`個獎品系1個包xd 好可愛^_^
跟住行行行`最尾果度有隻功夫熊貓-[]- 好恐怖-_-'
佢仲要沖過黎嚇q死!-[]-
最尾搞左1論同佢影左張相 :] 走得`
原來都幾好玩`
之後搭車走lu`哇;好支力唔啊~
原來海洋公園d人咁nice :] 除左某d-_-`
特別提1提;海洋館果陣有條職員0n9-____-
我地鬼唔知前面冇路咩妖`
睇下d介紹得唔得啊;唔系您整黎托牙?
不過功夫熊貓同夏水令果d真系好好玩好nice :D
番到去成10點幾lu;`
今天是美好的1天^_^
相-_____-v















xD
好支力啊放相-___-`
|