尋晚4點半先訓-_-; 眼訓死我喇兒家-,-'
又冇出街喇頂-_-.
想睇4D囉唔該-,-!`
夜晚睇男子跳水; 見到有個14歲外國的好靚仔xd
今年奧運唔知點解見到好多靚仔運動員v0v!
好似14歲果個啦; 菲比斯; 陳一冰; 小鵬; 寶特我都中意xd
寶特對金鞋好靚v_v!`
跳水有幾個都靚仔-v- 仲有夜晚果子田徑唔知邊項都有個靚仔拎金牌-v-!
Tell me why; 點解今年奧運靚仔特別多xd.
wahahahahahahaha`
聽日閉幕禮喇; 有d唔捨得-,-
奧運好好睇-_-v.
睇左喇終於; 真系唔想睇 :(
接受唔到依個事實;
真系畢業喇
o咸左我幾包紙巾.
不過我要開開心心睇佢地既評比.V.!!!!!!!
加油aVa!!`
就算換過d新生; 都要繼練支持channel [V] :)!!


|