唉唉 唉..~"
冇錢 = 冇得出街`!!! -_-` 悶到 死Q左 囉..T^T
月飲酒 就月覺得好 正`! +v+ 0h yeaH..`! -v- 上次佢地 黎食飯" 飯左勁 多多多` xPP
大家應該 刀好悶嫁啦 系咪ah`? -___-" 甘悶.. 就留個cM 好麼..!? -3-"