呢個星期都去左傻佬到訓.
依嫁日日都見,之前個plan都唔係咁既
起身見到你訓得咁舒服,搞到我朝朝都唔想返學.
今日傻佬放假,琴日叫人今日唔好番,俾你成功左
因為太凍,琴晚11點佢過左黎接我.
去到佢到hea左一陣,佢打機.我訓教.
成日都顧住打機 打到1點幾佢都唔打訓教豬lu~
今朝訓到成12點先起身,超舒服 好耐都未試過訓咁多個鐘喇.
食完野又打機,各有各打.hahaha~
2點幾佢送佢媽咪返工,又得我一個係屋企
悶到我死,又去整車個d野,搞到成4點幾先返黎!!!2粒鐘
返到黎睇佢打左陣機,我又係到hea,打機.睇電視.
7點煮飯.傻佬話好好食wo 第1次煮飯俾你食.晏就,消夜唔計"
食完洗埋碗一齊睇電視,傾左陣計.
睇到10點半,太凍唔想起身.11點幾傻佬送我返去.
好彩有傻佬送我番去,條街超凍.係條街多一陣都變雪條
聽晚雞康係bar搞生日,好耐都出去玩過喇 有1晚的自由
傻佬自已織左條頸巾俾我.雖然見到好多圈圈.但真係好開心~
男仔織頸巾第1次見,我都未織過俾人.
又整左2個好靚既火機俾我,多謝你

|