星期日
老公放假訓到1點幾起身整野.
2點幾同老公一齊出門口,我返屋企.佢去踢波
5點幾出門口,老公太和站上車.出旺角
之後去朗豪坊買飛.本身諗住睇史柏力魔怪書
但冇哂位,之後睇大象亞鈍救細界.
買完飛去左間日本野食,叫左半磅三文魚食
食到飽飽.yummy~~~~~~~
之後陪老公睇槍,因為佢要去打wargame
睇完買埋零食就入場睇8點3.
之前睇預告片好似好好笑咁,但原來好悶
睇到老公想訓.哈哈哈哈哈~
睇到十點到就睇完,之後去左睇相
講老公d野全部中哂囉,我個d同之前睇講個d都差唔多.
阿榮個d打黎問老公北唔北上.因為色魔生日
我地好即興咁話返
返小巴返去.返到去執埋野11點9到就搭火車去上水.
之後飛的過皇剛上8仔搵佢地喇
上到去一共9個人,8男一女
坐左陣我己經上左太空,老公一直坐係我格離睇住我
到我番番地球,老公就上太空.到我睇住佢.
唔只睇老公一個囉,做左佢地成班既保母
應承左老公玩到3點就走.但最後係老公自已唔想走
3點幾就同老公同埋偉業去左按摩.
勁倦.6點幾佢地都玩完過埋黎
我同老公7點半就的返羅湖,因為個間野一d唔舒服
之後過關返太和,去大家樂食埋早餐就返去.
一入門口,老公又同佢dad嘈.
又發脾氣,同佢係樓梯口坐左陣就返返入去
整埋野就訓教,一訓訓到4點
呢晚玩得好開心!hapi~

|