26.1
雞康提早搞生日係尖沙咀d bar到.
出左旺角食埋野就飛的過去.
個到d氣氛好好 好好玩~三十幾人.
12點幾靜怡都過埋黎玩.
雞康塊面食左好多次蛋糕 傻仔.
1點半mandy,matt,sam,阿山走先.
with靜怡繼續玩,hahahahahahaha~
個晚同靜怡定既目標已經做到
3點半話黎左接我,又話唔出????????
本身可以走得.靜怡死到唔肯走~
搞到我又俾人拉住唔俾走,4點幾先走得.
我走個陣仲唔肯走,係咁講話多一鋪
傻佬見到我之後一直都唔出聲.仲要開得勁快
返到佢到整埋野訓教.成夜訓唔著,係咁轉黎轉去.
搞到傻佬床夜晚冇教好訓
27.1
11點幾係粉中食埋野返屋企,hea左陣就同媽咪.細佬出上水.
同細佬話買咩就買.同細佬每人一對鞋一條褲就得到手.
一路行街一路同傻佬sd sms,講左好多好多野.
你唔鐘意我出去玩,我已經冇出去玩.人地生日冇得唔去~
我已經飲得俾之前少好多好多,你唔鐘意成日有男仔搵我.
我就唔同佢地聯絡.你飲洒yo野個d就得,我就咩都唔可以.
我地真係要了解多d.夜晚傾電話,講埋我最想講既野.
又係你面前喊喇 你明唔明我真係好唔鐘意見到個d野呀???
28.1
十點出門口.等傻佬返黎,好彩有芷菜陪我傾電話.
玩左陣電腦傻佬落左樓下搵佢地,又留底我係屋企.
得我一個女仔就唔可以落.點解wo??????????
1點半先返黎,俾我發現左一樣野.呵呵~2個一齊係咁笑.
見到佢係咁笑,我都係到笑埋一份
你話以後唔會掉底我一個係屋企,會帶埋我落去嫁.
2點訓左.
29.1
太眼訓,又凍所以8點半先同傻佬起身.
整野之後一齊出門口,我返學同返工.
買埋早餐9點半先返到學校.
放學with芷菜食野,之後返屋企沖涼整野.
3點出門口,搭bus出荃灣陪芷菜見工.
去到荃灣唔識路 問人個個講d路都唔同既!
最終都係搭的士.5點見到6點.
見到就搵車返返去,見到d野食好肚餓.hahaha
同芷菜買野食上車食,之後就北上喇.
7點9返到上去整指甲,整到差唔多十點.
趕得切十點前過關,唔係又俾傻佬話我唔知走去邊
之後去左搵傻佬.係火車站等完我之後就上去佢到.
一齊睇左陣電視,傾左陣計佢就打機喇.
呵~以後我話打先可以打 冇得反口~~~~~
1點半我地就訓左,未試過咁早訓.
30.1
訓到11點就起身,整埋野就出門口.
佢返工我返屋企,買埋野食返去食.
食完hea左陣同阿哥細佬吹左陣水.
之後執屋做家務.做完訓左陣.
4點半沖涼整野,6點過左matt家.
佢整左成幾粒鐘都未出得門口
我同mandy係咁鬧佢,成6點9先出門口.
之後就同埋阿lee搭火車出去.
係新都會入面食埋野之後等埋高妹同roger.
去零食物話買埋野食就入場睇joey演唱會.
坐底岩岩好就開show喇.d氣氛勁好.
企哂起身.個show好好睇,d歌好好聽
11點就完show,好想睇多次.hahaha
之後搭火車返上水.with mandy.lee去花果山食糖水.
食完12點半,之後走人諗住返屋企.
傻佬打黎話過黎接我.佢地陪左我一陣叫左佢地返屋企先.
之後過左佢到,唔係話返早就唔過既咩??一陣又話我唔俾你訓
去到落埋妝整埋野hea左陣就訓教lu.今日好開心
同埋傻佬終於唔嬲我lu~~~~~~
|