返左成5日大陸探嫲嫲
個到好凍得5,6度.搞到新年先黎病.
返去去左浸温泉,放左好多煙花.勁大個,好靚
晚晚都去食消夜~之後睇埋鬼片先訓.
日日都係訓到3點幾先起身,最遲起身個1個.
本身dad話今日先返黎,但係我太掛住傻佬了.
點都要今日返.加埋媽咪幫口,終於琴日返,hehe
琴晚7點就返到深圳.係深圳食埋飯就返hk
奇蹟地我買免稅煙時媽咪,dad都冇鬧.
媽咪仲幫我俾錢 dad仲話驚我扲咁多會俾人收.
幫我扲d,我仲諗住佢地會唔俾我買嫁 ,點解會咁既??
過完關,即刻打俾傻佬.點知我電話未交錢cut左
返到粉嶺同媽咪.dad去交錢~7百幾 shit.
之後傻佬打黎,原來只係我打唔到俾人,人地可以打俾我.
傻佬第1句就話我,咁夜先返到黎嫁?之後話黎接我.
佢叫我返屋企睇下個電話有幾多個佢既未接電話.哈哈
返到屋企沖埋涼汁埋d野就等傻佬黎接我.
又叫人3個字落去,落到去要我食風,已經病緊嫁啦
見到傻佬之後佢話有好多野想同我講,hahaha傻仔.
過到太和去左樓梯口坐.阿家,家寶,xx都黎左.
同佢地傾左一陣我地就返左屋企~
傻佬話好好好掛住我.我唔係到咁多日好唔慣,
冇人煮野俾佢食.冇人整好d生果俾佢食,要自已一個訓.
仲話知道自已做錯事激嬲我.見到係認錯我仲點會嬲??
可况我都冇嬲,只係唔開心!同埋我講過唔會再諗
睇左陣電視2點到就訓左lu.
成晚都訓得唔好,因為好熱.傻佬仲話出汗
點解會咁?佢話因為我唔係到佢自已訓好凍.
so扲多張裨.咁我返左黎,仲唔扲走佢????正傻佬.
2月14就快到lu....秘密,hehehehehe
臭朱.我地好耐冇見喇真係,我同你d時間真係好難夾
估唔到大家都係大忙人wo~希望你都同佢開開心心.
唔會再好似之前個排咁.努力返工儲錢請我食餐勁既.haha
不過最緊要係可以好似之前咁成日出樓梯口傾計
靜怡.我同你已經好到冇話可說了,大家再心中.
不過我同你有太多2個先知道既祕密喇,hahah

|