放左學等埋臭朱同靜怡就出沙田.
同板傻佬講話出去睇戲.其實係買野整豬古力
去到city super睇左勁耐,係咁問個sales.
好彩個sales姐姐好好人,解答左我地好多問題.
買完就搭火車去上水,陪豬去mabelly買鏈
洗埋自已個條,令哂lu.
之後去左食元綠.叫左勁多野食
買單3佰幾.次次食襯好好味既野,就會覺得好滿足.
食完打的返去我屋企,屋企冇人!good.
6點幾就開始整朱古力.過程好成功
7點幾媽咪返黎,話我地係到整愛心朱古力,哈
仲要不問自取扲人塊板睇.我同媽咪係到爭
豬同靜怡勁係到笑鏈囉 笑得幾大聲呀.
8點幾佢地逗埋dad封利時就走左喇.
之後我睇埋電視沖埋涼十點半就去左搵傻佬喇.
去到傻佬屋企,佢送左條鏈俾我.好閃呀
之後我就俾左塊板同豬古力俾佢.
開心到佢呀,哈哈
見到你咁開心我都好開心!
霖霖黎左佢屋企,好得意呀,行到成隻企鵝咁.
佢同佢家姐男朋友係到打機,打到2點就訓對教喇.
傻佬幫我帶條鏈個陣,收左我帶緊個條.
佢話唔鐘意我帶住個條鏈,但條鏈對我黎講好有意義
係咁搵都搵唔到佢收埋係邊,激死我.洗唔洗收得咁埋呀?????
就係呢塊板喇,整左成4個幾鐘嫁,d字唔俾你地睇
 
臭豬買俾我既暖手包,thzzzzz

|