17.2
訓到12點幾.媽咪整野俾我食.
整野之後搭火車出埔.之後再搭bus過吉之島行街
一去到媽即刻去睇袋 琴日先買左個炸wo??
買完袋又同佢睇衫,我睇緊衫自已又走左去睇.
都唔陪人去睇既.之後行埋大中,超級城.
買埋雪糕就飛的走人,之後過埋粉中睇.
好彩我睇岩2件3姐,哈哈
買完就5點幾就返去喇.買埋餸就返屋企喇.
夜晚11點傻佬黎接我,之後上左佢到.
點解會有種咁既感覺既??
你話冇我都唔再問落去喇,唔想再嗌交,唔想再喊
你應承過唔會再整喊我嫁,你記得嫁可?
3點幾就訓左喇
18.2
夜晚十點過左上水.靜怡係火車站等我.
之後上左佢到yoyoyoyoyoyoyo~
嘩.感覺好好,哈哈哈.好多斷哂片
之後又係咁講講講 .....
好耐都未試過喇,1點到走左.
with靜怡係天橋買埋消夜
傻佬過左黎接我,靜怡送埋我就返左屋企喇.
去到佢屋企,傻佬係咁播埋d disco歌,勁煩.
睇埋佢打x box3點到就訓左教喇,勁倦

|