尋晚同佩姐飲完野,件事好似搵到左『唯一』既解決方法,而家只係希望快d到20號,事情可以快d完結啦~~
放豬既時候收到n先生既電話,本身尋日我冇訓過已經燥底,+埋佢再一次講埋and做埋d令我覺得好討厭既野,結果我忍唔住鬧左佢差唔多10分鐘兼cut埋佢線,我知佢好唔開心,但佢咁大個人都應該識得用個腦去諗野掛,有d野我講過一次我唔想有第二次,我已經好多野要煩,唔該你唔好再俾麻煩我啦.......
男人永遠就係唔識得珍惜身邊既女人,到冇左果陣先黎後悔,再做埋一d無畏既動作,只會令到人更討厭................
分類: 未分類 |