早兩日玩完失蹤,我知道有好多人擔我,係到要同大家講聲SORRY......之後竟然有人同我講『阿珊,有時我真係唔明你個諗D咩』,但有時我真係唔知可以點講俾大家知丫MA,唯有公開我既日記啦~~~
其實我係有寫日記既習慣架!不過係寫係信入面,唔係冇諗過打上網既,但此終以前既野,實在有太多不能說的秘密,所以就襯開個新相簿既同時,開始寫下我自己既BLOG啦!