今日係玲玲生日,本來一早諗住幫佢plan個驚喜派對,點知因為我近排心情太過低落,結果.....不過都有出去玩既,首先去左食pizza,跟住去諾士佛臺飲左杯我最鍾意既Margerita,之後因為湯偉邦過黎,所以再轉戰M1,結果....當然冇事返屋企啦放心啦玲玲,你下年既生日我一定搞得好好睇睇既~~