tear_forever : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
*...TeaR CONcePt*...
我 的 資 料

暱稱: *..TeAr..*~
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2013-05-29
咁就過左兩年喇
Copy from Nokia
2008-04-16
2008-04-10
日 誌 分 類
全部 (38)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 38
留言總數: 17
今日人氣: 12
累積人氣: 298
RSS Feed
2007 年 10 月 13 日  星期六   晴天
*..HapPy DAy+

前日(星期四)我好開心,因為去左同阿怡行街街

兩條友由旺中行到家樂,傻下傻下咁講左好多野,超低B,

返到大埔仲要搵埋小可愛KB同玲玲去左好好食糖水,

玲玲見到小可愛胖胖既身形,第一句竟然係『你受左d刺激呀?』

我同阿怡已經係側邊笑到講唔到野,

不過雖然佢係肥左好多,但個人就真係好左好多,大個仔哂~~

其實我地成班都大個左好多,諗返起以前I-Future既日子,真係好好笑,

Rainbow Six、掛波波、Wall harmer、通頂整電腦、五虎將.........

每件事仲好似剛剛發生冇耐,每件事諗返起都令人回味,

係咪人大左就會成日想當年呢?!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 38 | »