前日(星期四)我好開心,因為去左同阿怡行街街
兩條友由旺中行到家樂,傻下傻下咁講左好多野,超低B,
返到大埔仲要搵埋小可愛KB同玲玲去左好好食糖水,
玲玲見到小可愛胖胖既身形,第一句竟然係『你受左d 刺激呀?』
我同阿怡已經係側邊笑到講唔到野,
不過雖然佢係肥左好多,但個人就真係好左好多,大個仔哂~~
其實我地成班都大個左好多,諗返起以前I-Future既日子,真係好好笑,
Rainbow Six、掛波波、Wall harmer、通頂整電腦、五虎將.........
每件事仲好似剛剛發生冇耐,每件事諗返起都令人回味,
係咪人大左就會成日想當年呢?!
分類: 未分類 |