今日10.00去左自修室,
做左d功課,
傾左陣(其實係好多)
之後2點到就走左,
返到去食飯,
一路食一路睇片,
之後一陣羊丸打來,
佢吵醒左我阿爺,
不過算~!
佢原來唔知時間一早落左去等,
so我就早左落去,
之後去補,
好累
嘩~~!!
好長條隊,
阿彬佢還多左過人係佢旁邊,
之後補完,
見到羊丸個舊fri,
同我想像中唔同,
佢地兩個之後走左,
湯湯佢地三個又走左,
阿彬佢又走左,
得返我同小蘭返去.
返到去食完飯,
就去左睇下地海傳說d時間,
睇完打算打比丹丹,
我打左4個number,
點知佢又打來,
哈哈咁我就打少4個number,
之後講左陣生物之後就變左係到傾野,
哈哈我多左個家姐,
好開心~~!!!
中途羊丸打來叫我落去拎野,
不過d野我又唔係太想食,
而我阿爺佢地又落左去散步,
好易撞到~~~!!!
之後傾到11.00到,
我爺爺要sleep,
so我被迫去sleep~~!!zzzzzz
((「人生,是我的選擇,所以我必須對自己的選擇負責。生命,何其短暫。一定要讓自己快樂,才不虛度此生。唯有樂在自己喜歡的事,人生才會真正快樂。」))
|