又要去AYP了,,香港青年獎勵計劃呀,,,
請唔好再問了,,,
今次去大嶼山梅窩,,,7點鐘就要係968車站等
同雪WING一齊去,,,點知健碩哥遲左好多,,,
搞到遲左好多去,,,好采都趕到
上到車,,冇野做,,,聽歌歌,,,又玩下星座咁啦
好快就到了,,,之後行去碼頭坐船去,,,搵完潔雯姐就坐船去
時間岩岩好,,,岩岩有船到,,,
上到船二冇野做,,,同珊姐聽歌去,,,又去玩星座,,,
坐左9個字左右,,,先到,,,
一去到,,,先諗返起,,,中4暑假果陣黎過一次,,,都幾難忘喔
THEN,,去左M記去早餐,,哈哈成班走曬去,,,不過得我一個係咁食野
10分鐘內食完,,,呀SIR到了
好不幸地,,,個陳sir分左個heNRY比我地,,唉,,,呢2日死緊
第2個checkpoint,,又睇錯地圖,,行錯左=0=
之後上山,,,點知行行下,,,henry叫我地停低,,,睇植物= =
then,,,再行左上一個亭hea,,,唔知做咩,,,
搞到我地由第2隊出發,,,又變到最後一隊了,,,= =
中午果陣,,,行到去一個地方,,,想搵地方位,,,點知比呀sir話去溝女
唉,,,咁就比佢話左2日,,,,,,,真痛苦,,,
then,,,又見到一d牛,,,一d好令令既屋,,,住係果度真好,,
henry sir 唯一好既地方,,,就係比你買野飲,,,2日買左3次野飲,,,正
行去貝灣,,果度真係好令呀,,,又hea左好耐好耐,,,
5點幾6點,,,岩岩黃昏,,,令也
睇完沙灘,,要行出了,,,上到山,,,好令既日落,,不過日落之後,,,就黑曬了
要用電筒黎行,,,第一次喔,,,行行下仲有隻野狗follow住我地,,,
有d得人驚喎,,,,,,
差唔多到果度,,,潔雯姐唔小心整到隻腳了,,,
6點幾7點先到,,,第一時間cook野,,,整營,,,
今次d野食,,馬馬地,,,,d飯未熟添,,,=3=
其他送,,我諗都馬馬啦,,有西蘭花炒肉片,,,魚香茄子煲,,,魷魚蒸肉餅,,,蕃茄馬鈴薯牛肉湯,,,
食完,,去沖凍水涼,,,呀,,,,,,真係凍死人啦,,,
人生每一次做d咁既野,,,痴線的,,,
晚上,,,要煲水了,,但係有油,,,,,,唔理了,,,整完訓覺去
本來頭個幾個鐘都好地地,,,點知,,,愈訓愈凍,,,個吹氣枕頭又漏氣,,,冇教好訓囉
DAY2
一早7點就要醒啦,,,,COOK早餐,,
就由於要煲水,,冇曬GAS,,,搞到D通心粉,,要用一大煲煮,,,
有D難食=3=
食完又要汁野,,,10點幾起行,,,
一路行公路,,,一路睇中史,,,=0=
到左梅窩,,,本來想買野飲,,,點知,,,冇拿拿有個呀SIR出左黎,,SHIT
之後呀SIR佢地都到了,,,唉,,,
個死人陳SIR又唔比人買喎,,,,叫我地去體育館裝少少就算啦,,,
尋晚d水又有油,,,點裝少少飲喎,,有病的
好采henry好人,,,我去左買水飲,,,
但係雪wing就比個呀sir見到用八達通買,,,真唔好采囉
之後henru帶我地行奧運徑,,行左一陣,,見到中4暑假果陣既度假屋,,,
好懷念中4的生活喔,,,,又行去文武廟,,,中4果陣都行過啦
2年幾都冇咩點變,,,^^"到文武廟,,,抽到上吉,,真勁哈哈
henry抽到2次下下喔,,,呵呵
行到銀礦瀑布下面個亭食lunch,,,
見到隻玩具狗,,,真係好得意喔,,,,,,同隻狗狗影相,,仲同佢玩左一下添
玩完,,,就要開始上山了,,,行行行,,,上山的路行死人
到左大蠔村,,,去影豬舍,,,行行`,,點知見到有2隻看門狗,,,
仲跑左一隻出黎,,,,成班人一支箭走曬,,,得返我同悅仔,,,
好驚狗的悅仔捉左我,,,之後又逃走了
得返我同隻狗,,,隻狗係咁吠係咁吠我,,,
我走,,佢又追我,,我嚇佢,,,佢又嚇,,,本來唔想理隻狗,,,
繼續行去影相,,,但係後面有一隻冇聲狗,,,有d驚果隻狗,,
so,,嚇左嚇隻狗後走人了,,成班人跑得勁快囉,,=0=
冇人理我,,,雖然我唔驚姐,,,
去左海邊休息一下,,,就去左搵鄉公所既公公,,,又問佢買野飲,,
之後行去東涌,,,去東薈城途中,,,見到2個男人又抱又kiss,,,嘔心
到東涌,,,做報告,,,比人鬧冇teamwork= =
完左果陣,,,henry sir...話請食日本野,,,
本來諗佢講笑,,,點知真係去左,,,去左別府
勁貴,,,50-60先有一個拉面,,,咁就食左佢成$500@@""
食完坐車回家去,,,眼訓得訓了,,,
返到去搵珊姐,,,文欣,,雪wing.,,山地,,,但係比人1地排斥,,
食完拉面姐=3="洗洗咁惡呀,,,
相片係facebook有提供,,,account: tenthree1003
|