論壇 會員中心 首頁 登出
 
我的資料<3

暱稱: kin
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

AYP@大嶼山梅窩

 
2008 年 11 月 29 日  星期六

又要去AYP了,,香港青年獎勵計劃呀,,,

請唔好再問了,,,

今次去大嶼山梅窩,,,7點鐘就要係968車站等

同雪WING一齊去,,,點知健碩哥遲左好多,,,

搞到遲左好多去,,,好采都趕到

上到車,,冇野做,,,聽歌歌,,,又玩下星座咁啦

好快就到了,,,之後行去碼頭坐船去,,,搵完潔雯姐就坐船去

時間岩岩好,,,岩岩有船到,,,

上到船二冇野做,,,同珊姐聽歌去,,,又去玩星座,,,

坐左9個字左右,,,先到,,,

一去到,,,先諗返起,,,中4暑假果陣黎過一次,,,都幾難忘喔

THEN,,去左M記去早餐,,哈哈成班走曬去,,,不過得我一個係咁食野

10分鐘內食完,,,呀SIR到了

好不幸地,,,個陳sir分左個heNRY比我地,,唉,,,呢2日死緊

第2個checkpoint,,又睇錯地圖,,行錯左=0=

之後上山,,,點知行行下,,,henry叫我地停低,,,睇植物= =

then,,,再行左上一個亭hea,,,唔知做咩,,,

搞到我地由第2隊出發,,,又變到最後一隊了,,,= =

中午果陣,,,行到去一個地方,,,想搵地方位,,,點知比呀sir話去溝女

唉,,,咁就比佢話左2日,,,,,,,真痛苦,,,

then,,,又見到一d牛,,,一d好令令既屋,,,住係果度真好,,

henry sir 唯一好既地方,,,就係比你買野飲,,,2日買左3次野飲,,,正

行去貝灣,,果度真係好令呀,,,又hea左好耐好耐,,,

5點幾6點,,,岩岩黃昏,,,令也

睇完沙灘,,要行出了,,,上到山,,,好令既日落,,不過日落之後,,,就黑曬了

要用電筒黎行,,,第一次喔,,,行行下仲有隻野狗follow住我地,,,

有d得人驚喎,,,,,,

差唔多到果度,,,潔雯姐唔小心整到隻腳了,,,

6點幾7點先到,,,第一時間cook野,,,整營,,,

今次d野食,,馬馬地,,,,d飯未熟添,,,=3=

其他送,,我諗都馬馬啦,,有西蘭花炒肉片,,,魚香茄子煲,,,魷魚蒸肉餅,,,蕃茄馬鈴薯牛肉湯,,,

食完,,去沖凍水涼,,,呀,,,,,,真係凍死人啦,,,

人生每一次做d咁既野,,,痴線的,,,

晚上,,,要煲水了,,但係有油,,,,,,唔理了,,,整完訓覺去

本來頭個幾個鐘都好地地,,,點知,,,愈訓愈凍,,,個吹氣枕頭又漏氣,,,冇教好訓囉

 

DAY2

一早7點就要醒啦,,,,COOK早餐,,

就由於要煲水,,冇曬GAS,,,搞到D通心粉,,要用一大煲煮,,,

有D難食=3=

食完又要汁野,,,10點幾起行,,,

一路行公路,,,一路睇中史,,,=0=

到左梅窩,,,本來想買野飲,,,點知,,,冇拿拿有個呀SIR出左黎,,SHIT

之後呀SIR佢地都到了,,,唉,,,

個死人陳SIR又唔比人買喎,,,,叫我地去體育館裝少少就算啦,,,

尋晚d水又有油,,,點裝少少飲喎,,有病的

好采henry好人,,,我去左買水飲,,,

但係雪wing就比個呀sir見到用八達通買,,,真唔好采囉

之後henru帶我地行奧運徑,,行左一陣,,見到中4暑假果陣既度假屋,,,

好懷念中4的生活喔,,,,又行去文武廟,,,中4果陣都行過啦

2年幾都冇咩點變,,,^^"到文武廟,,,抽到上吉,,真勁哈哈

henry抽到2次下下喔,,,呵呵

行到銀礦瀑布下面個亭食lunch,,,

見到隻玩具狗,,,真係好得意喔,,,,,,同隻狗狗影相,,仲同佢玩左一下添

玩完,,,就要開始上山了,,,行行行,,,上山的路行死人

到左大蠔村,,,去影豬舍,,,行行`,,點知見到有2隻看門狗,,,

仲跑左一隻出黎,,,,成班人一支箭走曬,,,得返我同悅仔,,,

好驚狗的悅仔捉左我,,,之後又逃走了

得返我同隻狗,,,隻狗係咁吠係咁吠我,,,

我走,,佢又追我,,我嚇佢,,,佢又嚇,,,本來唔想理隻狗,,,

繼續行去影相,,,但係後面有一隻冇聲狗,,,有d驚果隻狗,,

so,,嚇左嚇隻狗後走人了,,成班人跑得勁快囉,,=0=

冇人理我,,,雖然我唔驚姐,,,

去左海邊休息一下,,,就去左搵鄉公所既公公,,,又問佢買野飲,,

之後行去東涌,,,去東薈城途中,,,見到2個男人又抱又kiss,,,嘔心

到東涌,,,做報告,,,比人鬧冇teamwork= =

完左果陣,,,henry sir...話請食日本野,,,

本來諗佢講笑,,,點知真係去左,,,去左別府

勁貴,,,50-60先有一個拉面,,,咁就食左佢成$500@@""

食完坐車回家去,,,眼訓得訓了,,,

返到去搵珊姐,,,文欣,,雪wing.,,山地,,,但係比人1地排斥,,

食完拉面姐=3="洗洗咁惡呀,,,

 

相片係facebook有提供,,,account: tenthree1003

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 60 | »