論壇 會員中心 首頁 登出
 
我的資料<3

暱稱: kin
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

陸運會的前一天,,,

 
2008 年 12 月 7 日  星期日

今日雖然係星期日,,但係由於星期6冇返去整

so今日恩社就要今日返去整佈置啦,,,

3點先返去,,,原來想早d返去,,

點知雪wing姐掛住睇容祖兒演唱會,,,,

返到去原本想買d野返去,,,但係好多人都比人逼左去聽講座了

本想做maths,,,但返到去冇咩心機,,

係咁整下野,,,,,又玩下咁啦,,,

晏少少,,,就去左拎買野,,,買紙,,,同去買野食了,,,

又買左好多野食返去,,,

9點幾,,,去左運動場掛好曬d野,,,之後發現張畫有d地方唔係咁好

就再搵人拎野畫過了,,,

畫到差唔多10點,,,就走人了,,,

去買粥食同,,,送李琳坐車回家去,,,

傻婆淴汁唔識路係度帶路,,,以為水邊圍邨係朗屏邨...

係度搵一個隧道串過去坐車,,,,真係傻傻地

等到車,,,又唔睇車上面 full 曬人就上車,,,要我叫先知

上到車,,又捉住人地隻手當扶手,,,,

真係一個傻婆呀,,,,,,,,,,,,,,,,,,><

送完上車之後,,又返西英了,,,

返西英食野,,,等珊姐,,文欣整完就回家去,,,

身心疲倦的一天,,,

明天陸運會了,,,緊張,,,,

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 60 | »