今日雖然係星期日,,但係由於星期6冇返去整
so今日恩社就要今日返去整佈置啦,,,
3點先返去,,,原來想早d返去,,
點知雪wing姐掛住睇容祖兒演唱會,,,,
返到去原本想買d野返去,,,但係好多人都比人逼左去聽講座了
本想做maths,,,但返到去冇咩心機,,
係咁整下野,,,,,又玩下咁啦,,,
晏少少,,,就去左拎買野,,,買紙,,,同去買野食了,,,
又買左好多野食返去,,,
9點幾,,,去左運動場掛好曬d野,,,之後發現張畫有d地方唔係咁好
就再搵人拎野畫過了,,,
畫到差唔多10點,,,就走人了,,,
去買粥食同,,,送李琳坐車回家去,,,
傻婆淴汁唔識路係度帶路,,,以為水邊圍邨係朗屏邨...
係度搵一個隧道串過去坐車,,,,真係傻傻地
等到車,,,又唔睇車上面 full 曬人就上車,,,要我叫先知
上到車,,又捉住人地隻手當扶手,,,,
真係一個傻婆呀,,,,,,,,,,,,,,,,,,><
送完上車之後,,又返西英了,,,
返西英食野,,,等珊姐,,文欣整完就回家去,,,
身心疲倦的一天,,,
明天陸運會了,,,緊張,,,,
|