今日又要早少少返去拎水同鼓啦,,,
一路返去果陣見到琳,,佢終於冇遲到啦,,,嘻
今次我拎一箱水,,,李琳拎鼓,,
真利害喔,,,雖然d水重好多,,,
幾經辛苦的先拎到返去,,,哈
返到去,,一開始就要玩400米欄,,第一次玩=0=
真係會玩到成對腳都冇力的,,,小組第3only
上到去,,,冇野做了,,,聽歌加訓覺,,,
仲冇聊到用一條繩吊起另一條繩,,,
比李琳出術win=3=""
之後去玩標槍,,,,等左好耐好耐好耐,,,標左都ok遠
仲係2次都係生槍,,,,但係d人太勁了,,,=3="
標完槍走過去搵接力d人吹水都比人話,,,,冇人性的
見到我地班d人好落力跑社喔,,,好采我唔洗姐
陳文悅玩曬,,,做左百米飛人,,,,
lunch,,,又係去果度食,,,><
食完返黎,,,,又hea,,,,又係度訓,,,
班際唔記得幾時開始啦,,,仲之就好high啦,,,全班都
陳文悅反敗為勝,,,正,,,,,^^
最後好多幹事落左去排隊同df1一齊,,,,
企左好耐好耐,,,等佢地講完野,,,
之後分獎,,,,雪wing拎左女甲全場總冠軍,,,
陳文悅同劉俊景都拎到男甲全場總冠軍,,,利害利害
信社拎左全場總冠軍,,,我地社拎左最佳佈置獎,,,,
放左之後,,,,,,,發生左一d野吧,,,不過冇咩野啦
係咁玩影相,,玩台起人,,,,傻曬,,,all人比我地台過
真搞笑囉,,,,,又拎完野返去之後,,係學校休息左一陣
就去正記食飯囉,,,,,我係門口做左陣接待=0=
2個f1 都黎左,,,@@
食左60蚊,,,,食完飯,,,飯後活動,,,前前表演
又唱歌又跳舞,,,,,唉,,,笑死了全部人死曬,,,哈哈
玩完之後,,去左打左陣機,,,11點幾回家去,,,
不過要送曬佢地返屋企先返得喔,,,
|