早上,,去了neway唱k
唱得好high喔,,,
人數方面,,,有我,,,吳ben,,,wings,,,倩,,,珊,,zoe,,6個人
大家都玩到痴曬線,,,
珊姐同倩姐在玩腳趾,,= =”
唱beyond d歌,,真係好正呀,,,
大家都針對珊姐,,哈哈
之後玩拍片,,,拍左一段片比連千,,不過家陣都未有
PS: neway的野食真的很難食
Then,,,由於差唔多冇食過lunch既關係,,,
被zoe姐帶了去食冷面,,,好耐好耐冇食過啦
淨係記得中3個陣食過= =””
有部份人冇食冷面,,就去左食勝利牛丸,,,
我就同左珊,,zoe去左冒險行行,,,
食飽飽後,,,結團一齊去珊姐屋企玩,,,
冇野玩,,,當然係玩下麻雀,,,打下啤牌咁
由於我win得太多麻雀,,引起公憤=0=”
之後冇野玩,,仲玩打手,,,打到隻手都損左,,冇人性的
5點幾6點,,,佢媽媽冊同2家姐都返左黎囉,,,
6點幾就走人了,,,
四圍行行行,,,本想買蠟燭,,但係諗諗下想晏d買,,,再諗諗下驚晏d關門,,,
So都係買左算啦,,哈
返到屋企,,,食飯飯
食完飯,,8點30先到元廣,,,
芳芳姐,,0.3,,,文欣,,bagel,,先我到了
但係吳ben例遲,,,仲遲左好多好多
搞到我地要等9點個一班,,,= =””
等等下見到ap,,,同關超,,,係佢地身邊企左好耐,,都見我地唔到= =
真有趣,,,=0=仲嚇到佢
等齊人之後就去元中了,,,大家好耐冇見啦
係咁吹水,,,哈哈,,bagel勁搞野,,,上堂食香口膠又比人捉了
行左好耐,,,終於到了,,,比想像中少人,,,
可能因為唔係正日啦
今次人數多左好多了,,,除左珊姐驚比人鬧外
唱k的5個,,,同8點30的6個,,,仲有大佬b
都算多人了=0=
去到元朗公園玩,,,搵到一個冇咩人既地方,,,玩蠟燭
仲玩螢光棒,,,唔知點解,,我身上只有黃色同blue,,,
仲比吳ben整左條尾= =””
我地玩得比早上仲high,,玩數字球啦,,,
大佬b被罰借火了,,,bagel不斷的暴走= =
Wings,,同bagel被罰圍住麻佬,,,,
文欣被罰同陌生人講生日快樂….
痴線的,,,好采冇中招
仲玩左閃避球啦,,我係學校閃避球亞軍黎家,,,
當然好勁啦,,,ko了2個人,,yeah
可惜太攰了,,,玩到一半冇玩…
仲有打排球啦,,,3個男仔被稱為”第3性人”我都唔知點解
Zoe被叫為”大餅梅”因為佢係食左波餅既王一梅,,,@@
倩被稱為玻璃美人,,趙xx @@
我做了雷sir改行講波了=0=
芳芳姐,,0.3,,ap,,關超,,,一陣間就走了,,.真冇引
唔經唔覺好快就到左12點,,,走人了
身心疲倦,,講不出聲了
倩先坐車走了,,,
我們吃糖水去,,,諗住到橋底食,,點知冇開
走到b仔先有得食,,,
估唔到咁都見到小學同學,,,更加估唔到的是她的樣子不同了
不再是以前的那個了,,,好樣了
食到1點,,,回家去,,,返到屋企2點訓,,,
今天真的玩得很開心,,,
希望以後有多d機會一齊玩啦,,,><
|