唉,,
數學真是超超超難啦..
其實什麼也不明白,,
只是靠小學已懂的知識去猜測啦...
唉......
老師只是寫出一條題目,,然後,,[你地試下做啦]<--英文
ok啦,,就下一題,,下一題,,下一題.....
又係咁而up下咁,,
咁就教完啦,,
我可以點樣[明]呀?
請補習啦要...
o徙錢!