哈哈~^
我發覺自己好懶呀~
勁耐先打一篇blog~
但係!
你知唔知e d叫咩呢~?
我講啦~
就係~
有!性!格!
哈~^^^
咁呢~
講下e排d野啦~
咁19.20就係陸運會啦~
我係啦啦隊..所!以!
5點係兆禧輕鐵站等
但係19果日,,8點先放人,,
兩日都係訓得5個鐘..
11點訓,,4點起新!
但係...
都係輸左呀..
不過都好似有第2~
我地套衫真係好靚架~~
最靚係我地red hse~
hehe~~
我地[banner]<--唔識串
贏左呀~
總成績同green hse差小小咋..
不過都係第2~
啦啦隊雖然辛苦,,
但係好好玩呀~!!
d姐姐好好人,,特別係m姐
出埸之前,,佢係咁幫我!
leader都好好人~
啦啦d fd都好好架!萬人迷,,貓仔,,小小欣,,橙[唔知係唔係]
我會記住佢地架~^
期待下次水運會~
同啦啦隊再幫人打氣!
|