| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 3 月 4 日 星期五  |
| 2011-03-04 | 分類: 未分類 | C grade明天請加油 ;D
朝早見到紫紫對腳真系忍吾住鬧佢豬人B-)
有乜理由可以落小巴就pk ??!!
1返到學校就比1個叫蘇敏軒既人_我 :@
IH很專心 maths day-dreaming ;S
週會又坐左去後台 很放肆的我們.haha
lunch wif melo.蕭b.kai怡.紫紫.呀奶(:
中文同GL都好專心做功裸 ;D
放學同紫紫講話要拎IH書返去溫 蕭b即刻勁驚訝~_~
出沙田wif melo.蕭b.kai怡.connie(:
6點回家去 好乖女;$
叫李紫妍果個 please take care。
叫陳芷晴果個 我地今日好擔心你呢。
叫符威果個 快d多謝我幫你剪左個好得意既頭。
| | comments:2011-03-04 10:38 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 3 月 3 日 星期四  |
| 2011-03-03 | 分類: 未分類 | LT果陣同蕭b調轉上 佢去上DT我去上家政.
我地2個都吾敢正視江sir同miss wong 心虛xd
由於我胃食既緣故 累到蕭b比人扣左1分 sorry喇蕭b :P
maths又hea 都吾知想hea到幾時-,-
lunch wif melo.蕭b.kai怡.紫紫(......
(閱讀全文)
| | comments:2011-03-03 09:22 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 91 | »
|