| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 2 月 17 日 星期四  |
| 2011-02-17 | 分類: 未分類 | 中國情人節快樂 我在吃湯圓呢.hehe :P
PE堂落禮堂幫手執凳 之後系到打排球
IH訓足2堂 望2眼 再合埋眼就可以即刻訓返著- -
lunch wif銓(:
話說返去之前我系OK買左本雜誌 佢幫我收埋左..
點知返到去系3樓 佢比黄詠施捉左落訓導 仲要比人沒收埋本野 xd
英文玩到勁癲 break果陣仲要笑到我噴水.hahaha
GL開party..3個蛋糕 2D越黎越正 ;D
放學去英語活動 炆到我呢 :@
話說尋晚搵野果陣無意中望到d生日卡
好順手甘打開左黎睇 雖然隔左3個月 但都仲系好好好感動 ><
呢排每日起身都會見到michelle個sms..
話我知今日幾度 有冇寒冷天氣警告.thanks u so much :-*
| | comments:2011-02-17 10:13 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 2 月 16 日 星期三  |
|