| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 12 月 17 日 星期五  |
| 2010-12-17 | 分類: 未分類 | 朝早市區得7度 沙田好似得4度.omg !
遲左出門口 搵架的士都冇囉 -0-
全方位學習日(y) 已經凍到想死咖啦..仲要去元朗 ;S
明明話我地組得10個 但吾知點解去到有14個 ;o
d野食完全吾夠分 sosad.
食完就系甘影相系甘玩 ;D
3點半走. 點解去要甘奈 返黎甘快;o ??
同紫紫出沙田食雪糕 正到你(y)
多謝粟米份聖誕禮物 真系好突然好驚喜 :-*
過富安搵家樂佢地 系家樂屋企食埋dinner先走.
若有一天大家終要各走各路 請你別怪我不挽留.
一手造成 或許那天你會懂.
想放棄便走 說實我很討厭你那冷漠的態度.
到底這感覺誰對誰錯 我已不想追究。
| | comments:2010-12-17 10:56 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 12 月 15 日 星期三  |
| 2010-12-15 | 分類: 未分類 | 今朝1起身完全吾覺得今日系凍左.haha PE變空堂 悶到癲..司徒你系咪甘中意day3請假 -_-v 唉.有d人發脾氣就吾理人囉 :( 中文堂作文 作作下去左幫手整壁報 ;P lunch wif 紫紫.Li姐(: 哇.葉碧如忍左我地甘奈 今堂終於發火 ;S 放學去美林睇A grade比賽. wif家樂.丫sam.丫楚(: 最衰冇拎相機..氣氛真系非常好(y) 雖然輸3分真系好吾抵 但大家入到4ó......
(閱讀全文)
| | comments:2010-12-15 10:39 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 91 | »
|