| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 11 月 23 日 星期二  |
| 2010-11-23 | 分類: 未分類 | 1返到去 條友話到8點 吾比拎書 好彩我問人借到姐-_-
第1堂就好眼訓 吳家威見我咳 就廢事鬧我.haha
中文背默就已經冇左1堂 勁正 ;D
lunch wif yan mama.恩恩.fokfok.魚蛋.肥衍(:
其實我聽到果陣 真系好驚訝 ;S
BEAMS堂有電腦用 學校d電腦堅系好廢囉 ;@
我做緊果幅圖 佢無啦啦話程式出錯誤 之後刪左佢囉.1次2次3次都系甘 !
1路上facebook同丫浩傾計 1路做份功課.haha
放學去睇社籃 睇睇下上左4樓睇.
之後見到丫楚去左交安到幫手 打比佢 3次都吾聽囉.
趁佢系d交安後面行果陣 即刻走去新翼大嗌佢個名 真系好白痴 -_-xd
睇完同粟米.Wan去新港城揀禮物比粟米(:
我恨我 我不知道想要甚麼.
我不知道擁有甚麼 可能我們都寂寞。
| | comments:2010-11-23 10:18 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 11 月 22 日 星期一  |
| 2010-11-22 | 分類: 未分類 | 早會收到1個好突然既消息 願妳在天國會快樂(:
返到班房ms tang問我仲咩病甘奈 話估吾到我身體系甘弱
仲介紹個醫生比我 叫我去睇睇.ha
mus考試 符威佢地組吹波兒吹到勁走音 笑到我癲 LOL
到我地組吹果陣 個個引我笑 搞到我都笑到吹吾到.hahaha xd
lunch wif 紫紫.衰婆.kai怡.Li姐.琳.馬灝儀(......
(閱讀全文)
| | comments:2010-11-22 08:56 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 91 | »
|