| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 1 月 7 日 星期五  |
| 2011-01-07 | 分類: 未分類 | 
ha..岩岩系電視系facebook發現左佢.
文揚舅父下次拍廣告單聲先嘛..等我地坐定定睇首映嘛 xd
凍得過份 根本連郁都吾想郁-_-
朝早就開始系甘流鼻水 用左6包紙巾.omg !
第1堂已經凍到震哂..忍吾住訓左. 1醒返就暖左好多 *v*
MissChan好白痴..我同佢講我未補測,但佢好似聽吾到,仲開電腦講哂d答案 xd
lunch wif yan mama.粟米.迪迪(:
maths堂比黎家駒叫左我幾次..我覺得佢而家有d針對我囉 -V-
放學去圖書館補測IH..miss chan上堂已經講哂d答案.haha
同紫紫系沙田hea左陣就歸家去.
我想要1個亂了數字的時鐘.
我想做1個完全相反的我.
我在這個世界拼命些什麼.
累 死 我 !
| | comments:2011-01-07 11:56 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 1 月 6 日 星期四  |
| 2011-01-06 | 分類: 未分類 | 好凍好凍好凍 ;S
好攰好攰好攰 ;S
好多野做好多野做好多野做 ;S
好大壓力好大壓力好大壓力 ;S
PE考體能 差左 ;o
IH全班都好眼訓 MissChan都吾知叫左我幾多次.hah......
(閱讀全文)
| | comments:2011-01-06 10:10 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 91 | »
|