wahooo..HAPPY NEW YEAR :-* !!
前晚4點訓,尋日8點幾就起左身.
見系2010年最後1日,好乖甘去陪公公婆婆飲茶.haha ;D
11點半過大學搵家樂佢地.
入大埔玩..榛榛,何b,丫龜,丫楚同我都話覺得好悶 -_-xd
5點走人過沙田食飯..14個人,等位等左成個半鐘.
食到好飽..上次都冇甘飽~_~
9點幾搭車過尖沙咀..成班人系尖東等俊賢等到炆甘濟
封左勁多個出口,最後企左系SOGO等到12點.
3.2.1 ! 氣氛超超超好..倒數前既15-20分鐘已經會歡呼下.haha
倒數完過左海旁影相..傾計.
突然有堆鬼佬過黎傾左幾句計,丫楚果陣個反應真系笑死我地.hahaha xd
其中1個鬼佬走之前仲要攬左我1下..個個笑哂 -_-xd
唉.有d人ignore我囉..以後吾氹你丫 !
2點幾落旺角食糖水.
4點跟mama返屋企,但冇去訓.
7點過大水坑同何b,家樂,周周,丫胡,丫楚,丫sam食早餐 xd
之後上左丫胡屋企玩.
1點先返屋企.
5點同家樂1齊出starbucks.
7點去食粥.
9點幾先返屋企.
呢2日我好開心.hahaha
|