takyee.
smile.

 
teresa1116
暱稱: 、♥ah儀;$
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-09-09
2011-09-01
2011-05-04
2011-04-24
2011-04-15
日誌統計
文章總數: 181
留言總數: 1648
今日人氣: 11
累積人氣: 12399
2011 年 1 月 1 日  星期六   晴天


HAPPY NEW YEAR :-* !! 分類: It's mine(:

wahooo..HAPPY NEW YEAR :-* !!


前晚4點訓,尋日8點幾就起左身.
見系2010年最後1日,好乖甘去陪公公婆婆飲茶.haha ;D
11點半過大學搵家樂佢地.
入大埔玩..榛榛,何b,丫龜,丫楚同我都話覺得好悶 -_-xd
 
5點走人過沙田食飯..14個人,等位等左成個半鐘.
食到好飽..上次都冇甘飽~_~
9點幾搭車過尖沙咀..成班人系尖東等俊賢等到炆甘濟
封左勁多個出口,最後企左系SOGO等到12點.
 
3.2.1 !  氣氛超超超好..倒數前既15-20分鐘已經會歡呼下.haha
倒數完過左海旁影相..傾計.
突然有堆鬼佬過黎傾左幾句計,丫楚果陣個反應真系笑死我地.hahaha xd
其中1個鬼佬走之前仲要攬左我1下..個個笑哂 -_-xd
唉.有d人ignore我囉..以後吾氹你丫 !
 
2點幾落旺角食糖水.
4點跟mama返屋企,但冇去訓.
7點過大水坑同何b,家樂,周周,丫胡,丫楚,丫sam食早餐 xd
之後上左丫胡屋企玩.
1點先返屋企.
5點同家樂1齊出starbucks.
7點去食粥.
9點幾先返屋企.
 
呢2日我好開心.hahaha
comments:2011-01-01 11:59 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 12 月 26 日  星期日   晴天


2010-12-26 分類: 未分類

聖誕假開始了5天 我發現自己浪費了3天.

很多功課.小測.考試都在等我嘛 :(

婆婆每天都在問我: 你甚麼時候才開始溫習啊.

說真的.我也不知道 ;P

 

昨天.聖誕節

晚上跟媽媽又鬧翻了 很無奈-_-

唉..真的不太明白為甚麼聖誕才這樣.

電話中的1番忠告說話 或許我還小 真的不太懂.

朋友不要擔心 我沒有再失控喇.haha

1整天也沒吃東西 早上醒來肚子竟然不餓 ;......

(閱讀全文)

comments:2010-12-26 10:02 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]