| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 12 月 25 日 星期六  |
| 2010-12-25 | 分類: 未分類 | heyy! MerryChristmas ;D
你快樂嗎? 這2天我都很快樂.hahaha
2010.12.23
迪士尼! I came already xd
wif susan.何b.家樂.紫盈.章章.小明.丫sam.丫龜.丫楚.丫胡.周周(:
極癲的1天..玩左2次space mountain,其實我仲想玩落去 ;P
等睇煙花果陣對腳已經吾要得.omg !
系旺角食埋夜晚先返屋企.
回到家已是1點 :(
2010.12.24
HappyBirthday to章章(:
又2點先起身..放左假3日,我有2日都系甘晏先醒 /3\
3點幾先黎食lunch -_-
6點半出沙田打邊爐wif 家樂.紫盈.章章.丫sam.丫龜.丫胡.大佬(:
去買禮物比章章果陣撞到衰婆同思樂冰.
10點過新城市hea下玩下 ;P
食左2杯雪糕丫omg! 最衰都系死人頭任家樂你 .v.
wow.新城市好多明星
最估吾到既系李克勤.鄭伊健.關楚耀都系到 ;o
倒數埋就回家去(:
| | comments:2010-12-25 12:56 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 12 月 21 日 星期二  |
| 2010-12-21 | 分類: 未分類 | 今朝遲到 好彩party吾會記姐 xd 1路崇拜1路做TEMI張工作紙 做到1半先發現梁志勤坐我斜對面 -v- party d野吾系太好味 芒果布甸食到我想嘔 ! 之後直落去miss tang個會所到玩 B-) 2間k房.遊戲室.桌球房.羽毛球場.funtion room 會所某部份都比我地霸佔左.haha miss tang老公同佢個仔都有黎 ;P 41人.由開始high到完都停吾到 haha(y) din......
(閱讀全文)
| | comments:2010-12-21 11:48 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 91 | »
|