| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 12 月 8 日 星期三  |
| 2010-12-08 | 分類: 未分類 | 任kai樂生日快樂 ;D
大1年吾好甘kai喇吾該..要記住我系永遠比你更正常咖 xd
仲有吾好再高落去喇..如果吾系我會好自卑 ;S
尋晚吾記得較鬧鐘 搞到今朝遲左起身 ;S
今日終於可以系CL堂光明正大上facebook.hahaha xd
IH默書第1次甘高分 真難得.
lunch wif 家樂.丫sam.大佬.詩敏.紫盈.章章.日豪(:
第1次去飲茶 個炸奶黃包好好味(y)
maths無啦啦極眼訓 黎家駒竟然冇叫我起身.
放學同紫紫陪kai怡去鑽石山交收.
上左慈雲山食炸蛋同飲野 ;P
食完飯之後出沙田同家樂佢地食糖水.
明明系你生日 點解你要搶住比錢呢 ?!
擁有了又想自由 自由又想擁有.
做朋友 是保護你 最壞也是最好的藉口。
| | comments:2010-12-08 10:43 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 12 月 6 日 星期一  |
| 2010-12-06 | 分類: It's mine(: | _ _ _ ! 我憎爆你 ;@ 今日開始換冬季.好吾慣好吾慣 ! 第1堂科學就小測..好彩我有望下本書姐 ;P 小息擺返本story bk落個箱到,點解甘都可以介親手 /3\ 中文好眼訓..仲要做綜合,又寫吾哂又吾夠字,實吾合格啦 :( lunch wif 衰婆.紫紫.kai怡.LI姐(: maths頂吾到 同黎家駒話抖抖..1訓就訓左大半堂. 放學丫瑞話見到我枱面d紙巾就嚇到.hahaha 同紫紫去到沙田就決......
(閱讀全文)
| | comments:2010-12-06 10:24 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 91 | »
|