| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 11 月 4 日 星期四  |
| 2010-11-04 | 分類: 未分類 | b jai. happy birthday :-* !!
你今日開心就好喇 10個人1齊上1樓都值丫 xd
希望你笑多d..遲早有1日會攬到孖仔 同埋永遠都甘愛我 ;P
今日考maths. 其實我1望到份卷就已經好想訓 -_-v
baby ban我地1齊去補測啦 !
之後果4堂狀態欠佳 辛苦到極點 v3v
去到lunch先叫清醒d.
BEAMS聽黎家駒講英文真系好鬼好笑 同時亦都悶到癲 -v-
我真系好中意上RS堂 太好玩 *v* !
放學canteen切蛋糕 1開始就已經系甘互扔cream.hahaha
跟住吾知點解梁志勤會知我地甘玩.
執野果陣佢落黎tick名 之後1齊上加油站搵佢.
梁志勤冇比綠紙我地10個真系值得偷笑.haha -_-xd
之後去starbucks搵人傾計..傾左個幾鐘.
第1次見你對自己甘冇信心 甘灰 甘理智..嚇到我 @@
返去同uncle johnny佢地食飯.
10點先返屋企(:
還在兜兜轉轉。
| | comments:2010-11-04 11:11 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 11 月 3 日 星期三  |
| 2010-11-03 | 分類: 未分類 | 基於尋晚既白痴事件 搞到今朝冇冷3著..勁凍囉 ;S
好彩返到去都比我搶到件.haha 今日派英文卷 死哂系d grammar到..原來吾聽書系會死得好慘 x_x 週會講精神病 悶到發癲 ! lunch wif Doris 買飯返canteen食,同大鼻石凱恩佢地搭枱(: 吾該哂粟米幫我手抄書 十萬個thankyou ;D 鄧愛菁上中文堂果陣吾記得收我地d罰抄 早知我就慢慢黎啦 -,- 放學同衰婆.粟米.Doris.Connie.Melo過錦泰整神秘野.hahah......
(閱讀全文)
| | comments:2010-11-03 10:06 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 91 | »
|