| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 17 日 星期日  |
| 2010-10-17 | 分類: 未分類 | 今朝1起身人都企吾穩丫咩事.-_-v
1點先肯起身. 等到2點落大家樂買野食
食完野量體溫..38度幾丫咩事.-V-
不過都照出街..我實在系太乖 xd
3點幾出荷里活搵mama + 二叔叔.
系izzue求其買左2件衫,所以佢地先湊夠數申請到會員卡..快d多謝我 ;D
仲送千幾蚊現金卷丫,high到你丫 xd
之後同mama落旺角. 去roxy買左件褸 :-*
2件有8折..揀左個筆袋,因為睇吾中d衫.-_-v
比錢果陣發現好抵..因為佢又8折,又減$50,又送鏡.
即系話個筆袋變到吾駛錢.mama都話抵 ;D
7點回家去(:
我聽日返硬學咖喇..放心,最多咪早退 xd
其實捫心自問 你我間確實是愈來愈遠.
你又是這樣子了。
其實1直以來 我都把那3個字守成秘密.
只是你不明瞭(:
| | comments:2010-10-17 09:41 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 10 月 16 日 星期六  |
| 2010-10-16 | 分類: 未分類 | 話說我就黎病到命都冇.-_-v
今朝6:44醒左醒,kai怡7點sd左個sms黎,我又醒左. mama 10點幾打黎,我又醒左..去到11點我先肯起身 x)
上左陣網,之後坐車出葵涌行街. wif 肥婆鄧.思樂冰.呀奶 ;D
行左陣就話去旺角.-_-v
6點半散band..拿拿林搭車去九龍塘搵ah sam佢地......
(閱讀全文)
| | comments:2010-10-17 12:43 AM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 91 | »
|