| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 29 日 星期三  |
| 2010-09-29 | 分類: 未分類 | 我發現原來我和殷真的是2母女.haha ;D
哇.我今朝某1刻竟然手震 LOL
其實我有看到那笑容..我有看到那電話繩.很久沒有這麼high.haha
比葉碧如教之後,我真系好好好掛住miss chow !!!
lunch wif 紫紫.soko.Doris.馬灝儀.李穎棋(:
第1次系學校食lunch,之後竟然同我講吾駛練英詩 :@ !!!
成班返班房玩..比符威同鄧嘉怡搞到我笑到差d成個訓左系地下.hahaha
有人話我好似啪左野甘,笑到失去理智,又行吾到直線ro ~
不過呢..符威,我吾明咩叫『胖嘟嘟』 xd
吳家威今日好好人,竟然請我地食糖.超好味 ;P
放學睇手球. 6A好野.yoyoyo ;D
臨走比石凱恩打左右手1下,即刻痛到痺.
銓你仲要吾幫我手囉 :(
陪doris坐巴士走,之後行返屋企.
你系呢方面既人材就吾好甘輕易放棄啦,你而家根本就吾系我上年識果個人 ;S
現在我終於學懂 讓心最沉重 是你的痛.
是你怎麼能夠 依然溫柔.
我在顫抖。
| | comments:2010-09-29 09:53 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 9 月 28 日 星期二  |
| 2010-09-28 | 分類: It's mine(: | 今朝又要早會,熱到痴線. I HATE IT -3-
家政好開心好好笑..又吾記得帶file.
我諗miss wong送比我地果10分平時分,我遲早送返哂比佢.haha
唉.我吾識+吾想畫幅設計圖丫,真系好鬼痛苦 :(
小息忙到我癲,忙到吾記得食藥.haha
maths孖堂真系想攞我命,星期1仲話要小測ro,都吾知點死好.-_-......
(閱讀全文)
| | comments:2010-09-28 09:45 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 91 | »
|