3日冇up blog..這3天都很高興 :-*
2010.9.17♥
夜晚出左去同榛榛後補慶祝生日 ;P
我-榛榛-susan-ah sam-大頭b-大佬-丫龜-丫楚-家樂-周周-章章-何b-kin.
1行13人..很快樂的3小時 ;D
笑吾停.不過都吾夠上次打邊爐笑得甘勁.haha xd
2010.9.18♥
取消左原定計劃..出旺角wif 紫紫.soko(:
系天橋行緊果陣,突然有1班人叫我地幫手錄片,話佢地要交野.
佢地1 d扮恐怖份子,1 d圍住保護我地..經過既人都望住我地 ;P
行左7粒鐘..幾乎成個旺角都比我地行哂.
佢地走左之後,去搵mama..行左陣就坐小巴過鑽石山.
叫pizza hut外賣..系mama屋企訓(:
買左1件衫.stitch垃圾桶.新既BIRKENSTOCK B-)
2010.9.19♥
2點幾先肯起身. 1起身已經有2隻野系到伏我 ;P
落荷里活食泰國野..之後去行街.
系finger買左件衫,後悔冇買埋果2件添.-v-
去左睇電視機..yo!屋企有機會換電視機.hehehe ;D
如果忽遠忽近的灑脫 是你要的自由 那我寧願回到一個人生活.
如果忽冷忽熱的溫柔 是你的藉口 那我寧願對你從沒認真過.
越是在乎的人 越是猜不透。
|