| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 15 日 星期三  |
| 2010-09-15 | 分類: It's mine(: | 尋晚開住泠氣訓都訓到出哂汗,我仲咩事.-v- ??
晨早又比鄧愛菁照肺. 即系呢..你條氣吾順都吾好拎我黎出氣囉吾該!
CL比黎家駒發現我上facebook.haha xd
VA比miss lin叫左我出去做左陣model..講咩叫人體比例.haha
其實我真系好吾中意畫畫..好痛苦囉 .__.
lunch wif kai怡.紫紫.soko.Davina.Yu min.淑菁.Zita.馬灝儀(:
我而家上親葉碧如d堂,d精神會大幅下滑.-_-v
我竟然睇本story bk睇到想訓 lol
唉.我maths真系好吾掂..點算點算點算 ?!
PTH符威搞到我系甘笑 x)
放學自修室.食糖比人見到,點解剩系見到我1個?? 吾公平!!
之後出沙田wif 紫紫.Doris 6點幾返到屋企(:
愛不了 卻偏走不了 沒救了.
現有是甚麼情況 我很清楚.
是因為不想失去 才叮囑自己不要醒來.
但我快要崩潰 3方面突如其來的打擊.
我 快要承受不了 :(
| | comments:2010-09-15 10:30 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 9 月 14 日 星期二  |
| 2010-09-14 | 分類: It's mine(: | 我吾要病丫..我要呢排既我好健康 :(
話說今日我系第1次覺得P.E d時間過得好慢 v0v
今日IH活動課系到講d靚模..丫sir問d男仔有冇份買攬枕 xd
中文孖堂頭45分鐘都冇老師,因為miss tang以為今日吾系佢教.
符威真系好kai.好低b ;D
之後Doris話我地好似變左菲律賓單野甘......
(閱讀全文)
| | comments:2010-09-14 10:37 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 91 | »
|