考完數學.1身都鬆哂 多謝mammy.紫紫.kai怡.Doris.傻瓜yan.蘑菇仔.銓.小明.肥sam.丫龜.俊賢.健仔. 甘關心我同支持我 x) maths.你合格就已經系好好咖喇 今朝又遲左起身.-v- 吾該哂石凱恩借個圓規比我,雖然最後都系冇用 x) 90分鐘.1秒都冇訓過..第1次做maths卷全程都冇訓過 xD 之後等考普通話oral.隔成粒幾鐘囉咩事 同Doris偷偷地出左去食野.好彩冇人發現,如果吾系就大檸樂喇 ! 普通話oral..吾掂吾掂.. 之後同Ting.紫紫.kai怡過左錦泰間m記. 紫紫走左..我就同Ting.kai怡過左富安. 系7仔撞到俊賢同吾知邊個 系Ting到hea左陣.就同kai怡去新港城. 撞到ruby同佢丫妹..hea左陣就坐馬鐵返去.3點零返到去. 今日已經系呢幾日考試以黎.最早返到去既1日咖喇 返到去.丫公已經開左冷氣.爽丫 丫公同丫婆skype..冇得用電腦. 系sofa攤左陣,睇左陣電視..就上左房訓 1訓就訓左成2粒鐘.如果紫紫吾打黎我真系吾會醒,同佢傾左37分鐘 xD 今晚餐飯終於吾駛我煮
婆婆將會吾系屋企大約3個月.haha 佢去左UK.而家應該到左了.今日系婆婆吾系屋企既第1天.凌晨. 婆婆臨走前入黎鍚我1啖.haha朝早. 屋企冇哂人.由起身到出門口,都好鬼驚 @@. 你又吾聽我電話囉.中文. quiz..其實我吾記得左有quiz,返到去拿拿林溫下IS. 又系搶分堂.好好笑Recess1. 比Ting佢地笑死.. Ting.好痛囉 :......(閱讀全文)