| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 19 日 星期一  |
| 2010-04-19 | 分類: 未分類 | 冇返學.F.1第一次請假.
紫紫. s0rry.今朝較左靜音丫 -__-
11點起身..食埋早餐之後出土瓜灣睇醫生.
出甘遠睇.真系想攞我命.
差吾多成點鐘先返到黎.食藥之後訓左陣
2點幾起返身. hea左陣出沙田坐車去學校.
企左系學校門口對面po樹後面等Doris.白兔
之後去左OK買野.見到危x豐.可惜chan yuen走左lu
坐馬鐵過沙田圍睇比賽.
w0w.佢地又贏左..3 : 1. 超勁
睇完就返左屋企.
本身系落去sandy姨姨到拎野.
之後變左食飯..仲要姐姐拎d野上去比婆婆
同sandy姨姨傾左好奈.好好笑.
I reli reli very love my friends..y0 y0 y0 

前幾日搵返以前部琴張相..我親戚影咖.
我覺得佢影得好正.而家拎左黎做msn wallpaper *v*
不過部琴都送左比人lu. -v-
因為呢張相..呢排系甘諗返起以前學琴d野.
搞到我好想學返琴丫..omg :(
| | comments:2010-04-19 09:42 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 16 日 星期五  |
| 2010-04-16 | 分類: 未分類 | 發覺自己好多野都好想買.omg -V-
我.要.努.力.儲.錢.丫. `!
統測last day. IH丫..吾好連你都吾掂丫下.
PE. 得一堂冇得跑出去..跳繩.好無聊. RS. 派之前份test卷.其實我已經系吾記得左我地test過 ;P
Maths x2 . miss孔發火.張煒樂你真系好掂囉. \[]......
(閱讀全文)
| | comments:2010-04-16 10:56 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 91 | »
|