| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 22 日 星期一  |
| 2010-02-22 | 分類: 未分類 | 今日開始又要返學 v___v
第一次將假期d功課做哂,吾駛由返學趕到放學 ;p
CHI. Ms Tang擺到明就系吾想教書
成堂都系到討論我地系web blog打d野. 超hea =D
IH. 臨小息尾系到嘔 v___v
所以一堂半都系醫療室過.訓左成粒鐘 xp
VA. 系甘挽..笑死我 x]
Maths. 聽書+系甘抄筆記..專心左 ;>
Eng. 對G.B..甘就一堂 -3-
GL. 講家長日d野..我見8:45-8:55.
超驚,吾想見到張成績表丫.
今次考成點..? 心照啦.
放學. 去沙田wif Doris+紫紫.
飲野+吹水 ^__^;
我已經好小心身體了.
為甚麼還是這樣子 /__\ ?!
朋友們. 對不起,我經常令你們替我擔心.
我也知自己的身體甚麼事嘛.
我也不想令你們擔心的 v___v
真的很對不起..
我會努力讓自己的身體更好更好.
這是我對你們的承諾 ;>
| | comments:2010-02-22 08:12 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 20 日 星期六  |
| 2010-02-20 | 分類: 未分類 | Connie,沛棋..生日快樂 Happy Birthday ;>
今日系我成個新年假最開心既一日 *v*
雖然今朝打波果陣系虛脫既狀態 -__-
今日丫sir吾知點解特別煩.
我都吾想理佢 -3-
打完波.見到yu min個信息--72家full左,冇得睇.佢叫我地坐86k過富豪唱......
(閱讀全文)
| | comments:2010-02-20 08:16 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 91 | »
|