| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 25 日 星期一  |
| 2010-01-25 | 分類: 未分類 | 第一日返學就系甘派卷 -3-
中.英.數..三科今日派齊哂
英文全部都冇炒..但系中文聆聽+閱讀+maths炒左
no eyes see v____v
唯有下學期要更加更加努力 .v.
小學果陣望拎A..但系升到中學..我淨系望合格 @@
看見成績..就開始後悔..心中的感覺多到數不清
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
今日好搞笑 x)
上英文堂果陣..嘟嘟嘟部電話響.
miss問系邊個果陣.佢認左 @@..真系有勇氣 -3-
跟住比miss收左..最好笑系收左之後..佢老豆又打黎 xD
miss叫佢聽..之後又收左.佢返黎果陣miss叫佢較靜音.
佢索性成舊電蚊左出黎.
成班系甘勁笑 xD
放學..學校卡啦ok比賽..有d人唱得好好聽呢 *v*
就算有d人唱得冇甘好聽..但佢做d動作好搞笑..搞到全場勁high xD
中學d活動真系好正正..但系時間比小學過得勁快 *0*
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Davina.明天你的生日..會很高興.
not to be worry ;>
預祝你..happy birthday生曰快樂 ;>
| | comments:2010-01-25 10:50 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 19 日 星期二  |
| 2010-01-19 | 分類: 未分類 | 好喇好喇.決定以後打多幾篇喇 ( 某人吾好再嘈我 -v- )
尋日考英文作文..訓左好奈 ;p
放學去左海邊+海澄軒.
真系多謝你地班傻友 !_! 我先會系甘大嗌..搞到喉嚨痛.
一個禮拜病足四次..咩事 -v-
估吾到原來自己身體系弱到冇得再弱......
(閱讀全文)
| | comments:2010-01-19 07:56 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 91 | »
|