| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009-09-13 | 分類: 未分類 | 嘻.up bl0g喇我
尋日去左新生日營,系"突破青年村"
好好挽牙 xD
上午挽左幾個遊戲
我覺得最刺激既系...扮盲人果個
我同晞彤一組..佢超好笑囉~
甘佢行左上一張長木凳啦
我明明叫佢直行
跟住佢踩上去個凳pan,搞到佢自己隻腳差D攝住左 ><
個日營4點左右完
我番屋企換左衫就出左去鑽石山搵牙媽
佢收6;30,話想睇戲r0
我同佢睇8;30果場"求婚的惡魔" ,睇到+點
套戲好好笑+好好睇
跟住去左食野,食完野已經11點
搭的番屋企 *v*
番到屋企11點幾
媽咪比左200蚊我 <3
尋日好hapi
♥CM PLS♥
| | comments:2009-09-13 05:32 PM [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 1 日 星期二  |
| 2009-09-01 | 分類: 未分類 | 開學嚕 ` =] 好hapi牙.終於吾使系屋企甘悶 不過又要習慣番早訓早起身 /3\ 講番學校D野先 .__. 2個班主任,男果個班主任系甘系到搞gag -v-" 學校重女輕男.學校D學號系女仔先. [ 諗有D學校都系甘吧`! ] 我個林已經系" LIN "吾系" Lam " 但系都系9號. 今日12;30 pm放` 正 *v* 聽日就番全日喇 /3......
(閱讀全文)
| | comments:2009-09-01 06:03 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | »
|