| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 24 日 星期一  |
| 2009-08-24 | 分類: 未分類 | 今日系新生日`
Yuki 6;30am call我起身
[因為我驚起吾到身,尋晚就叫佢call我起身 xDD ]
1E班.成班有37人 -v-
兩個班主任,一個miss,一個牙sIr
培基有6個入左,但系得我一個系綠社 /3\
3;00pm 走.
Joe joe系火車站等我.
跟住一齊坐火車去馬鞍山
帶佢去左mastermind買左個銀包
本身諗住行街.但系變左睇戲 xp
睇Laughing哥`
戲院好凍 ><
5點幾睇完.行左陣就番歸
聽日同埋牙媽.joe joe,翠翠踩冰 XD
開學日越黎越接近了 -v-
CM PLS
| | comments:2009-08-24 08:16 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 13 日 星期四  |
| 2009-08-13 | 分類: 未分類 | 又好奈冇up bl0g` -v- 其實呢幾日我同我D親戚番左鄉下挽 xp 我地仲去左長隆個水上樂園挽 起刺激牙 >< 豬豬舅父話下個禮拜去長隆個機動遊戲果邊挽 但系我吾會陪佢癲 因為我未做哂D功課 /3\ 8月24就系新生日 吾知果日會做D咩呢 ?! 好期待牙 >< 吾打......
(閱讀全文)
| | comments:2009-08-13 09:18 AM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | »
|