| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 28 日 星期一  |
| 2009-09-28 | 分類: 未分類 | 遲了up bl0g添...s0rry喔
呵.諗起今個禮拜會做D咩就覺得好hapi ^^
好想快D到星期六
個日可以同D fdz系屋企樓下個公園挽得好癲同夜 xp
上年挽得超癲同hapi,吾知今年又會吾會呢 ?!
好期待牙 ><
講番今日先.
今日落超大雨牙,仲要冇帶姐 -v-
不過好彩Michelle有
但系有都冇用,最終都好濕 -^-
搭巴士去沙田.系happylemon買左杯野飲
有張卡.可以免費加大 ^^
買完諗住坐火車番屋企啦....岩岩上左火車,yuki就call我.
搞到我要坐番車番轉頭 = =
同佢仲有佢個fd行到6;00番歸 正*v*
今日仲要系冇功課 xD
CM PLS
| | comments:2009-09-28 07:35 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009-09-20 | 分類: 未分類 | up bl0g喇 =] 本身系諗住尋日up bl0g既. 不過因為尋日好攰所以冇up -v- 講番尋日先 尋日朝頭早因為要番學校打波 所以7點幾起左身 8;05出門口 尋日坐巴士番學校 8點幾就番到學校 ( 估吾到搭火車去沙田坐巴士,仲快過坐馬鐵 -v- ) 由9點打到11點 頭個一個鐘又攰又......
(閱讀全文)
| | comments:2009-09-20 10:42 AM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | »
|