| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 27 日 星期六  |
| 2010-02-27 | 分類: 未分類 | 2.27..2010年最吾開心既一日 v__v
真系好奈冇試過甘吾開心,今日竟然可以喊左三次.
我發生咩事 ?!
8:45-8:55見.見江sir .__.
見完就過左沙田圍.學界賽 @@.
原來覺光d人好廢..贏佢地38分 -v- .
Ruby..吾好喊喇,我地都冇輸丫 ;>
牛牛話我地打得吾夠好.罰我地射300球籃底.
最後淨系射200球就得 xp.
成班人去食大家樂,分散哂坐 -v-
食完返屋企沖涼,再出馬鞍山搵kai怡.
買左件衫+皮鞋.
坐286M去荷里活搵媽咪.
食埋飯先返屋企 ;>
我要努力儲錢丫 .v.
你呢排到底發生咩事丫 ?!
你知吾知我好難受咖 ?!
如果我甘對你..你又會點丫 ?!
我要以前既你返黎丫 .v.
| | comments:2010-02-27 11:21 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 24 日 星期三  |
| 2010-02-24 | 分類: 未分類 | Pat.欣.思.瑩.諾..生日快樂 Happy Birthday ;> 祝你地永遠快快樂樂 `!!! 2.24..最多friends生日既一日 @@
Day1永遠都系我既最愛..d堂過得好快 *v*
ENG. 好悶-v- 多謝琳果兩粒咖啡糖.好好味;p
MUS. 吹水堂丫.我地果組吾洗吹笛,成堆人系到吹水 =D
RS. 中頭獎-v- 個牌一野跌落黎,痛......
(閱讀全文)
| | comments:2010-02-24 09:34 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 91 | »
|