| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 5 日 星期五  |
| 2010-03-05 | 分類: 未分類 | 芷頌,樂怡 生日快樂 happy birthday ;>
歌唱比賽.緊張到差吾多全程望住地下 -v-
miss chow都唱埋一份 xp
hea練都可以拎亞軍,1E..我地系得既 =D
不過.我地要努力追返1A丫 .__.
我地既目標系要做f.1 no. one 咖 ^__^;
1E. remember? we need to be the best of the best ah`!
day1永遠是我的最愛 :)
4點出沙田wif Doris & 白兔.
吹水+挽大過天 =D
今個禮拜日日都好開心丫.
朋友.謝謝你們的陪伴 x)
我夜返吾代表我曳左.
我大聲同你講野吾代表我冇禮貌.
我d friends咪系學校識果d囉,吾系吾三吾四果d.
吾該吾好下下管住我,我只會越反感.
| | comments:2010-03-05 11:10 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 1 日 星期一  |
| 2010-03-01 | 分類: 未分類 | 去完camp返黎,系幾好挽既,但有d games好嚇人
2日1夜.尋晚成4點先訓,搞到今朝有d神智不清 -v-
尋晚挽夜行.要一個人行果條要用最少25分鐘先可以出返去既山路.
雖然中間有時會有人系到睇住我地,但都仲好恐怖.
去到一個亭到,我本身以為冇人系到,突然有人叫我繼續行.
嚇到我行後左幾步,仲喊..因為我以為系一d野 -v......
(閱讀全文)
| | comments:2010-03-01 09:16 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | ... | 91 | »
|