今日終於派哂d卷,終於放下所有心頭大石. 可以好盡情甘去癲.yo 朝早. 曬醒左..落左甘多日雨,今日終於見到陽光 CHI x2. miss tang好火甘講綜合.點解可以有人個分系單位數.-_-v Maths x2. 炒2分.miss hung.求下你比多2分我 ENG x2. 對埋GE卷.之後做暑期作業. Lunch. 練英詩.半笑半讀..我吾記得哂d動作..而家做返出黎,覺得勁kai.-_- 仲叫我地系畢業禮表演,想笑死人咩 x) SCJ x2. 合格合格合格..吳家威今日好人左好多 GL. 之前嬴左d比賽,miss chow同江sir冇派比我地食.. 又用淨返既班會費買野食比我地,搞到勁多野食丫.hehehe *v* 放學. 去mammy公司比d卷佢簽.順便同Doris去time square睇toy story個展覽. 有個外國人幫我同Doris影完相之後.連續5個人叫我幫佢地影.. Doris系我隔離話走吾到.走吾到,幫佢地影完,我地2個就即刻走 x) 影左好多相.詳情睇我facebook個新相簿
happy day.happy day.happy day