| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 5 日 星期一  |
| 2010-04-05 | 分類: 未分類 | Doris.生日快樂 happy birthday.=)
越大越靚女.溝你d仔排到尖沙咀 ;p
10:30起左身.成個假期暫時今日最早 -v-
11:30落樓去火車站搵紫紫.同佢一齊行去搵Doris.
Doris姐姐.雖然話生日大哂姐.都吾駛要我地等你35分鐘丫. -v-
之後行去富豪搵白兔同Yu Min..37號房
唱完坐80M去又一城.
踩冰..真系好奈冇踩過 .___.
踩完就散band..去左KFC搵mammy.
同mammy坐mtr去旺角轉小巴過葵芳
搵roy哥哥幫我剪頭髮
勁奈冇見過roy哥哥.對上果次應該系3年前
自己人果然系剪得好d ;p
今年剪頭髮.最滿意系今次. =D
之後坐47X去沙田轉火車返屋企
快d返落黎啦.我掛住你掛到就黎掛死左 ;p
| | comments:2010-04-05 11:44 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 30 日 星期二  |
| 2010-03-30 | 分類: 未分類 | 放假喇.yeah.我要訓返足教丫 xD
ENG. 錄音.好煩 -V-
MUS. miss話我地好嘈.比3分.最後妀左做4分
RS. 有d心不在焉.吾系d人企起身,我真系吾知落堂喇
週會. 好多人訓,包括我在內. 醒左勁多次.紫紫話下次要數住我醒左幾多......
(閱讀全文)
| | comments:2010-03-30 10:33 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 91 | »
|