轉眼媽媽30多歲了 希望你幸福 希望你有人照顧. 回 想著過去 我會學著讓你更安心. mammy. happy birthday..禮物希望你會用得上 今朝12點wan好準時打黎叫我起身. 死都訓多15分鐘先起身.haha lunch系黄大仙食. BURGER KING. 食完去左買啫喱. 之後坐車去佢屋企整埋個蛋糕最頂果層佢 挽WII. 我贏左你.我贏左你.我贏左你 有人睇哂我銀包d相,都吾比我睇返佢身份證張相囉.-v- 7點走人. 坐mtr去尖沙咀搵mammy.sarah姐姐.carman姐姐. 為左比個suprise比mammy. 我去左616先. 等左成20分鐘佢地先黎.-_- Pat豬哥哥同黑柴哥哥系我地食緊野先黎到. 之後同carman姐姐落去搵蠟燭買..搵左好奈都搵吾到. 點知1上到黎就見到有支蠟燭系個蛋糕上面..激死.-v- 成枱人都話個蛋糕好味.yeah..我成功了!!! 極感謝教我整果個 mammy同Pat豬哥哥都有下場. 之後散band.各自各走人.