| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 30 日 星期五  |
| 2010-07-30 | 分類: It's mine(: | Now in UK is 6.31 pm (:
哇.人氣大跌-_- 即刻打返篇黎補救下先 x)
話說我而家其實系用緊i-Pod touch黎打呢篇野
我系英國已經9日喇,大家有冇掛住我先 xd
唉.我好想返黎丫..好掛住你地:(
不過仲有成20幾日..唉
系呢邊又冇乜mood做功課.d bk report又冇拎到過黎ro
都吾知開學點算..等死好了-_-
呵.話說我今日好開心 ^__^;
晏晝出左去食燒雞,之後過隔離碌齡.
話說我系第1次碌齡丫..碌上癮.haha x)
仲挽左好多遊戲,又揸車..又跳舞 *v*
之後就返黎.
缺少了我的暑假 你們還有樂趣嗎 ?!
32 DAYS LEFT. then I will be back (:
| | comments:2010-07-30 01:29 AM [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 20 日 星期二  |
| 2010-07-20 | 分類: It's mine(: | 打埋今日之後,可能要到8月31先會再打.
因為我去旅行..去英國同新加坡..去到8月30夜晚先返.-v-
搞到8月27送吾到Lilian機..sorry :(
都吾知d功課點算好..有d書點做book report.-_-
又好想知下年同邊個1班..吾知果邊上吾上到學校個網呢 .__. ?!
唉.都吾知為乜要甘早去,又甘遲返..去吾到書展,同吾到d friends癲.........
(閱讀全文)
| | comments:2010-07-20 10:55 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 91 | »
|