| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 4 日 星期一  |
| 2010-10-04 | 分類: 未分類 | HAPPY BIRTHDAY to wing :-*
你既生日願望1定實現到..記住呢到有1個 ;D
今日好涼..今朝PE仲要去游水.xxzy !!
3條人潑我1個水想點先 ?!
IH不斷甘背中文書..點知上中文堂話今日吾駛背,聽日直接背默.-3-
lunch出去買飯盒返學校食.
好多人都冇去英詩,因為功課2個字 xd
葉碧如你可吾可以吾好乜都默1餐..開學到而家默左9次書囉咩事.-_-V
放學即刻返屋企..點知濕仔哥哥今日吾得閒補習 ;P
之後call紫紫叫佢出沙田.
短短1小時多..撞到小學d老師,又撞到d friends..世界真細小 ;D
7點歸家去(:
我果d叫童真..系童真丫.hahaha ;D !!
今個禮拜好鬼多野做丫.yiu ;@
| | comments:2010-10-04 08:12 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 9 月 30 日 星期四  |
| 2010-09-30 | 分類: 未分類 | 今日明明第1堂系IS,但我竟然記錯左,拎左本CL.-__-v
英文1共背默80個字,葉碧如你尋日先同我講,系咪想我死丫大佬.-,-
其實我中文冇背到書,不過鄧愛菁冇發現我甩口.haha
lunch wif kai怡.紫紫.Doris.Rex(:
beams堂上實驗室整jelly,果刻系勁想食左佢.-v-
RS果然系最正..堂堂都系到笑笑笑 ;......
(閱讀全文)
| | comments:2010-09-30 10:59 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 91 | »
|