今朝落左車之後,都吾知應該o嘴定笑好 xd
IH張工作紙好易做..miss吾講,我地都吾知系系f.4 d書到copy.
話說渴睡症系英文堂開始發作,週會時間極其嚴重.-_-v !!
lunch紫紫陪我去seven買咖啡做,之後返canteen食麵.
果然比其他人坐哂..9條友坐1張枱 xd
Doris同octopus好早返左上去..打NDS. 我1開門笑左.
點知之後有位好老師黎掃興.-3-
6A d人上左黎,好鬼好笑.haha
打鐘先醒起未溫SCJ生字..好彩默果陣都識咋 ;P
中文小測我已經預佢吾方好(:
放學同丫廢.Doris系富安到玩,話去丫廢到..笑到我痴黎.hahaha xd
多謝丫廢既Dreyers..thanks so much ah b jai :-*
之後出沙田wif Doris. 7:10pm back home.
夜晚去A-1鋸扒..飽到想嘔.-_-v
聽日屋企人聽日返大陸..我free哂.呵呵呵 ;D
有時候真的盡了力 但奈何最後的結果也不是大家想要的效果.
我不會力挽狂瀾 因我不想自私2字令我故意去束縛著你.
你要快樂(:
|