| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 29 日 星期五  |
| 2010-10-29 | 分類: 未分類 | 起身吹1吹就傷風 大佬我都未咳完 真系yiu人都吾掂.haha -v-
今日先開始測驗 英文麻煩你同我生性d ;P
IH派卷 陳慧怡叫我要學寫字寫快d.haha
第2個小息特登同cha jai扮錫 差d比石凱恩陷害 xd
lunch wif Lilian..baby I miss u so much♥
不過你吾記得拎拖肥糖出黎 :(
1返到4樓 曾諾迪就即刻系2a衝過黎 好白痴囉! haha
英文冇心情上 :(
maths比黎家駒叫左2次 -V-
放學出旺角搵衰婆 陪佢返去佢小學 吾知仲咩系甘比人望住 -,-
夜晚同mammy系朗豪坊食元氣.
9點幾回到家(:
答案又要改變了 .
其實這次我該感謝您 若不是您的近況.
我真不知道 原來我1直把你看得比他還要重.
但我不挽留了 因不想又折磨你.
請你笑給我看看(:
倔強說不痛 假裝甚麼事都沒有.
倔強抬起頭 決不讓眼淚往下流。
| | comments:2010-10-29 10:27 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 10 月 28 日 星期四  |
| 2010-10-28 | 分類: 未分類 | haha.有人話我今日好似特別串甘 xd 得果10幾度仲話要游水 真系睬你都傻啦 ;P 2班加埋30幾個女仔 得果8個落水. 訓系b jai隻腳望住個天系1種享受 ;D 中文堂好眼訓丫 miss tang今日好似好火甘 -V- lunch wif baby ban.衰婆.紫紫.Doris.kay(: 食完飯就返學校趕功課 20分鐘做到5樣功課 系咪好勁先 xd ?! 今日英文吾知做咩好專心.haha 放學同......
(閱讀全文)
| | comments:2010-10-28 09:38 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 91 | »
|